Sunday, May 19, 2013

Resale: Secondhand Novel

Assalamualaikum.

Aku nie bukanlah pembaca tegar novel. Selalunya aku suka baca novel yang dah keluar jadi cerita kat TV. Haha. Sebab aku curious jalan cerita sebenarnya sama or tak. Tapi kadang-kadang kalau dah pergi kedai buku tue tatau nak beli buku apa, aku dok membelek belek kat bahagian novel tue tersangkut jugak laa dua tiga novel yang quite interesting bagi aku.

Tapi kekadang bukan baca sangat pun. Or baca sekali then forever laa dekat rak tue tak bersentuh. Keke :p So daripada memburuk bersawang dekat rak tue baik aku jual kan. Hehe. Selalu aku pegi jual kat kedai buku terpakai. Tapi lately malas pulak nak pergi. Haha. So kalau ada sape nak beli aku ada beberapa buah untuk dijual.




Okay this is the first book. Tajuk dya Doktor Cinta. Comel kan cover dya. Sebab tue laa aku beli. HAHA. Pastu dah baca sekali tak baca dah. Baca pun selepas beberapa kurun selepas membelinya. Haha. Harga asal dya RM 26. Kalau sesape berminat aku bagi RM 20 jee. Condition dya 5/5. Sebab aku bab buku memang jaga gilaa. No worries :D




Okay next dua buku nie. Hati Bila Cinta and Pesona Rindu. Harga asal RM 20 and RM 19.90 respectively. So untuk sesape berminat aku jual dengan harga RM 14 ringgit. Condition 4/5.




And lastly these two books, Playgirl and Kan Kukejar Cinta Kamu. Harga asal untuk Playgirl RM 25.90 and for Kan Kukejar Cinta Kamu, harga asal RM 28.90. So dua-dua aku jual RM 20. Condition for Playgirl, i think 4/5 but actually elok jee. Haha. Condition for the other one 5/5.

Murah laa sikit kan beli secondhand nie. Kurang enam tujuh ringgit, lepas laa makan tengahari. Haha. Kalau ada sesape berminat boleh boleh leave a comment kat post nie okay. First come, first serve. Ecewahh :p

Adios!

No comments:

Post a Comment